Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T12:17:51+01:00
A)10² = 100
b) b)(1/10) ⁻⁴ = 10 000
c) c)(0,001)⁻¹ = 1 000
d) 100⁻² = 1/10 000

d < a < c < b
1/10000<100<1000<10000
2009-12-03T12:19:32+01:00
A)10² = 100
b) b)(1/10) ⁻⁴ = (10/1)⁴ = 10000
c) c)(0,001)⁻¹ = 1000
d) 100⁻² = (1/100)² = 1/10000

1/10000 < 100 < 1000 < 10000
d < a < c < b
2009-12-03T12:22:37+01:00
A)10² = 100
b)(1/10) ⁻⁴=10⁴=10000
c)(0,001)⁻¹=1000
d) 100⁻²= (1/100)²=1/10000
od najmniejszej
d), a),c),b)