Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T12:58:54+01:00


Kilimandżaro - to olbrzymi samotny masyw o długości 60 km i szerokości 40 km, położony zaledwie kilka stopni geograficznych (ok 320 km) na południe od równika. Otaczające go sawanny przewyższa o 5000 m, stąd wydaje się niezwykle monumentalny.
Kilimandżaro:
długosć: 3°04'S
szerokosc: 37°21'E
3 5 3
2009-12-03T13:02:06+01:00
Szerokość: 3° 4′ S
Długość: 37°21′ E
1 4 1