Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T13:19:15+01:00
V=s/t */t
Vt=s/:V
t=s/V

s=1000m
a)
Traktor V=20 km/h
s=1000m=1km

t=s/V
t=1/20 h
t=1/20 *60min=3 min

b)
Pszczoła V=2 m/s

s=1000m
t=s/V
t=1000/2 s
t=500s

c)
Ryba V=2,5 m/min

s=1000m
t=s/V
t=1000/2,5 min
t=400min

d)
Robot V=50 cm/min

s=1000m=100000cm
t=s/V
t=100000/50 min
t=2000 min
2009-12-03T13:41:41+01:00
Traktor- 3 minuty
pszczoła- 500 sekund, czyli 8 minut i 33 sekundy
ryba- 7 minut i 6 sekund
robot- 2000 minut, czyli 33 godz i 33 minuty