Na kartoniku jest 18 guzików.Pokoloruj rysunek tak aby jedna trzecia guzików miała kolor czerwony, jedna dziewiąta- niebieski, a pięć dziewiątych- żółty.
Oblicz podane iloczyny.


a)jedna trzecia razy 18=
b)jedna dziewiąta razy 18=
c)pięć dziewiątych razy 18=

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T13:22:37+01:00
A)jedna trzecia razy 18= 6
b)jedna dziewiąta razy 18= 2
c)pięć dziewiątych razy 18= 10

Obliczenia:

1/3*18 = 18/3 = 6
1/9*18 = 18/9 = 2
5/9*18 = 5*18/9 = 90/9 =10
94 4 94
Komentarz został usunięty
Dzięki ;3
nie napisałeś/aś ile mam w końcu pokolorować koralików
Thx ;-)
Koalalol 2- żółte 6- niebieskich i 10 czerwonych 
2009-12-03T13:25:00+01:00
A)jedna trzecia razy 18= 1/3×18=6
b)jedna dziewiąta razy 18=1/9×18=2
c)pięć dziewiątych razy 18=5/9×18=10
51 4 51