Odpowiedzi

2009-12-03T13:34:37+01:00
Traktor- 12min
Pszczoła- 500sek
Ryba- 400min
Robot- 20min
2009-12-03T13:35:11+01:00
Traktor w 2 minuty.
Pszczoła w 500 sekund
ryba w 400 minut
robot 3 godziny
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T13:36:35+01:00
Traktor
1000m=1km
60min:20km=3minuty

Traktor potrzebuje 3 minuty

Pszczoła
1000m:2m=500s
potrzeba je 500sekund

Ryba
1000m:2.5m=400min


Robot
50cm=0,5m
1000m:0.5=2000minut