Odpowiedzi

2009-12-03T13:58:49+01:00
9kg-0.6kg=8.4kg
8.4kg:0.35kg = 24
odp słoików w skrzyni jest 24
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T13:58:35+01:00
0,6 kg + x = 9 kg
x = 9 kg - 0,6 kg
x = 8,4 kg to waga wszystkich słoikow
8,4 : 0,35 = 24
odp. W skrzyni są 24 słoiki!

pozdrawiam!
1 5 1
2009-12-03T14:38:29+01:00
0,6 + x = 9
x = 9 - 0,6
x = 8,4 - Waga słoików netto
Obliczam ile słoików jest w skrzyni.
8,4 : 0.35 = 24
Odp. W skrzyni znajdują się 24 słoiki.