Proszę o przetłumaczenie tego tekstu oraz podanie odpowiedzi po polsku i angielsku

"What eats rocks, levels mountains, rust metal, pushes the clouds across the sky, and can make a young man old?"

Będę zgłaszać błędne jeśli odpowiedź będzie zła (według sfinksa w herosach 3 z modem WOG)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-06-03T18:46:37+02:00
Masz szczescie że w to grałem :)

What eats rocks,levels mountains,rust metal,
pushes the clouds across the sky,and can make a young man old? |

Co pożera skały, poziomuje góry, doprowadza metal do rdzewienia, popycha chmury na całym niebie, i może postarzeć młodego człowieka?


Odpowiedź: time ( po polsku: czas)
2009-06-03T18:49:48+02:00
"What eats rocks, levels mountains, rust metal, pushes the clouds across the sky, and can make a young man old?"

"Co przeżera kamienie, poziomów górach, kruszy metal, porusza chmury po niebie, i może zrobić młodego człowieka starym"
Odp: Czas
Ang: Time
2009-06-03T19:02:15+02:00
Dokładnie jest to przetłumaczone..

"Co żre kamienie, poziomy gór, powodować rdzewienie metalu, popycha chmury po niebie, i móc czynić młodzieńca starym?"

Rdzewienie metalu powoduje woda gdy metal jest dośc długo na polu i jest cały czas pokryty wodą zimną lub gdy nie jest dokładnie zabezpieczony ...

Water causes rusting of metal when metal is dośc long on field and all the time is covered with cold water or when exactly isn't protected...



To oczywiste że wiatr popycha chmury po niebie...
It is obvious that the wind is pushing clouds all over the sky...



Młodzieńca może czynić starym duże cisnienie oraz inne choroby atmosferyczane..

He can make the young man old big cisnienie and other illness atmosferyczane..



NIestety namyślałam się troche nad tym ale tylko nie umiem odpowiedziec na te dwa pierwsze pytania:( Trudno jak uznasz odp za błędną.....:(