Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T14:04:40+01:00
Świetnie się bawiłam, było super. Na wakacje wyjechałam do Meksyku razem z rodziną. Byłam na koncercie RBD. Nie wiedziałam o tym, że rodzice wykupili mi wstęp za kulisy. Jesteśmy dość bogaci, żeby sobie na to pozwolić ale nie przypuszczałam, że rodzice aż tak się poświęcą. Nigdy się tak świetnie nie bawiłam. Potem wyjechałam w góry. Było równie dobrze. Zawsze miło będę wspominać te wakacje.

Przetłumacz w translatica.pl to na angielski.
3 2 3
2009-12-03T14:43:24+01:00
At my last holidays I was in Tatry. There was really nice. I was with my parents and my aunt. We were driving 4 hours before we were on place. I and my father climbed at Giewont but before it we walked by valley Białego and valley Kościeliska. We were there 2 weeks and It was really very nice.
2 5 2