Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T14:03:46+01:00
A) 2,4 kg mąki
2,4 :0,15=240 :15=16
Odp:Mieści się 16 całych szklanek.

b) 4 kg mąki
4 :0,15=400 :15=26,7
Odp:Mieści się 26 pełnych szklanek.

c) 0,8 kg mąki
0,8 :0,15=80 :15=5,(3)
Odp: Mieści się 5 pełnych szklanek.
28 3 28
2009-12-03T14:13:56+01:00
A)
2,4kg:0,15kg=16pełnych
b)4kg;0,15kg=26,666666=26 pełnych a 27 (26 pełnych i 1 więcej niż pół)
c)0,8kg;0,15kg=5,333 a to 5 pełnych i 1 niepełna
5 4 5
2009-12-03T14:52:58+01:00
A) 2,4 / 0,15 = 16
b) 4 / 0,15 = 26,6666667 = 26 pełnych szklanek
c) 0,8 / 0,15 = 5,33333333 = 5 pełnych szklanek.
7 2 7