Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T14:01:32+01:00
2009-12-03T14:02:04+01:00
Najwyższy z bogów w mitologii greckiej. Syn Kronosa i Rei. Grecki bóg Nieba i Ziemi. Bóg pogody; władca błyskawic. Uosobienie najwyższej zasady rządzącej Wszechświatem.Władca wszystkich bogów i ludzi. Strzegł prawa i porządku na świecie, bezlitośnie karząc przestępców, a zwłaszcza morderców, krzywoprzysięzców i zdrajców. Jego atrybutami były złote pioruny, orzeł i tarcza zwana egidą. Wychowała go nimfa Amalteja o koziej postaci.
2009-12-03T14:43:54+01:00
Zeus był to grecki bóg ojcem ludzi bogów władał piorunami rządził na górze Olimp Był synem Kronosa i Rei Jego atrybutami były złote pioruny, orzeł i tarcza zwana egidą. Wychowała go nimfa Amalteja o koziej postaci.
9 2 9