Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T14:04:04+01:00
A. słonce znajduje się w środku i wszystko wkoło niego krąży starozytni grecy
b. Mikołaj Kopernik że ziemia jest w środku i palenty wszystkie wkoło niej krążą
2009-12-03T14:16:19+01:00
A. Starożytni Grecy byli twórcami tej teorii. Uważali, że cały Wrzechświat kręci się wokół Ziemi
b. Mikołaj Kopernik ustalił, że to Słońce jest centrum naszej Galaktyki i to wokół niego kręcą się pozostałe planety
1 5 1