Odpowiedzi

2009-12-03T14:09:52+01:00
Zaproszenie
serdecznie zapraszamy na spektakl ,,balladyna" ktory odbedzie sie w kamienicy polskiej w filii szkoly podstawowej o godzinie 16 30 dnia 11 grudnia 2009 roku.
serdecznie zaparszamy
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T14:09:59+01:00
Zaproszenie
Serdzecznie zapraszam Radę Pedagogiczną na spektakl pt." Balladyna".
Spektakl odbędzie się w budynku szkoły Podstawowej w ....... o godzinie 15:00
dnia 7.12.2009r. Proszę o przybycie.
Zaprasza kółko teatralne



Uwaga!!!
Dnia 7.12.2009r. Filii budynku szkoły podstawowej w .......... odbędzię się spektakl pt." Balladyna". Serdecznie zapraszam wszystkich uczniów i mieszkańców naszego miasta. Wstęp bezpłatny.
Zapraszamy!!!
6 3 6