Przetłumacz
1 Das finde ich auch
2 Ja, du hast wolling recht
3 Ich bin ganz deiner Meinung
4 Ich bin einverstanden
5 Ich stimme dir zu
6 Das finde ich nicht
7 Das ich doch Quatsch
8 Da bin ich nicht einverstanden
9 Ich bin dagegen
10 Ich weiB nicht

2

Odpowiedzi

2009-12-03T14:26:53+01:00
1.Znajduję to także
2.Masz słuszność
3.Jestem całkiem twoim zdaniem
4.Jestem zgoda
5.Zgadzam się z tobą
6.Nie znajduję tego
7.To ja przecież gadałem
8.Nie jestem tu zgoda
9.Jestem przeciw temu
10.Ja nie jestem dziewczyną
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T17:31:20+01:00

1.Też tak sądzę.
2.Tak, masz rację.
3.Całkowicie się zgadzam z Twoim zdaniem.
4.Zgadzam się.
5.Zgadzam się z Tobą.
6.Nie sądzę....
7.To jest bzdura.
8.Nie zgadzam się.
9.Jestem przeciw.
10.Nie wiem.