Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T14:20:33+01:00
W mojej rodzinie panuje atmosfera przyjemna.czuje się w moim domu bezpiecznie i mile. czasami możemy porozmawiać i pograć w rożne gry i to prowadzi do wspanialej atmosfery w domu
5 4 5
2009-12-03T14:20:34+01:00
W moim domu panuje miła atmosfera.Aż chce się do nas przychodzić.Wszyscy mówią że jesteśmy bardzo mili,uprzejmi.Zawsze komuś pomagamy .
4 4 4
2009-12-03T14:23:17+01:00
Atmoswera w mojim domu jest bardzo przyjazna ,wszyscy sie szanują,i sluchają na wzajem.Jest tez bardzo miło.Lubie przesiadywać w domu z calą rodziną.
2 1 2