Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T14:29:04+01:00
Chrzest - Bóg przyjmuje nad don wspólnoty kościoła, ochyszcza nas z grzechu pierworodnego.
Bierzmowanie - Duch Święty zstępuje na nas, jesteśmy przyjęci do wspólnoty dorosłych chrześcijan
Eucharystia - Pan Jezus przychodzi do naszych serc, chroni je przed grzechem
Pokuta - Bóg odpuszcza nasze grzechy
Namaszczenie Chorych - Bóg pozwala zmniejszyć ludzkie cierpienie lub w spokoju odejść do Swego domu
Kapłaństwo - Bóg daje moc w dążeniu do lepszego poznania jego nauki i głoszenia jej innym
Małżeństwo - Bóg łączy dwoje ludzi i pomaga im pielęgnować ich miłość
7 4 7
2009-12-03T14:57:28+01:00
BÓG TROSZCZY SIĘ O NAS ABYŚMY PO PRZEZ SAKRAMENTY ŚWIĘTE OTRZYMALI ŻYCIE WIECZNE
4 5 4
2009-12-03T15:11:41+01:00