1)Kropla deszczu spada dokładnie w kierunku pionowym. Zaobserwowano, że prędkość kropli wzrasta w każdej sekundzie o jednakową wartość. Wypadkowa sił działających na kroplę jest:
a)równa zero:
b)różna od zera;
c)stała i różna od zera;
d)zmienna i różna od zera.
wyjasnij dlaczego?

2

Odpowiedzi

2009-12-03T14:31:22+01:00
D.zmienna i rozna o zera poniewaz zmienia swoja wartosc.
PS.nie jeste pewna czy dobrze
Najlepsza Odpowiedź!
  • pacz
  • Początkujący
2009-12-03T14:31:40+01:00
Odp D

zmienna, dlatego że wraz ze wzrostem prędkości rośnie opór powietrza. Różna od zera bo przyspiesza, czyli wciąż działa jakaś siła(w tym wypadku ciężkości)