Odpowiedzi

2009-12-03T14:53:43+01:00
BOŻE UCIECZKO NASZA I MOCY,
WYSŁUCHAJ MODŁY SWOJEGO KOŚCIOŁA
A PONIEWAŻ POBOŻNOŚĆ,KTÓRA JE ZRODZIŁA,JEST TWOIM DZIEŁEM
SPRAW ABYŚMY OTRZYMALI WSZYSTKO
O CO CIĘ Z UFNOŚCIĄ PROSIMY
PRZEZ CHRYSTUSA PANA NASZEGO AMEN
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T15:44:46+01:00
Boże proszę abyś dał nam siłe i wiarę w naszych trudnych decyzjach . wiemy że nie zawsze o tobie pamiętamy i że nie raz się od ciebie odwracamy ale proszę pomóż mi się nawrócić !
3 3 3