Odpowiedzi

2009-12-03T14:37:34+01:00
To dotyczy panowania Bolesława Wielkiego. Chodzi o to że wzmocnił on Polskę budując m.in. budynki murowane
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T14:39:33+01:00
Te słowa określają Kazimierza Wielkiego. Mówią o tym, że przed jego panowaniem Polska była zbudowana głównie z drewna, a w czasach jego panowanie upowszechniło się budowanie domów z kamienia.
Nie wiem kto jest autorem
1 5 1