A) Beata kupiła 11 batonów po α zł. Ile zapłaciła za te batony?

b) tolek ma α płyt , a Adam 5 Razy więcej . Ile płyt mają razem?

C) długość boku kwadratu jest o 2 większa od α. Ile wynosi pole kwadratu ??

d) długość jednego baku prostokąta jest o 1 wiesza od α, a drugiego o 1 mniejsza od α. Ile wynosi pole Prostokąta .???

e) długość odcinka jest równa m . Ile wynosi długość odcinka k razy Krótszego .??????

f) W ciągu dnia kurczak zjadł k kg ziarna, a gęś o t kg ziarna więcej. Ile ziarna zjedzą kurczak z gęsią w ciągu tygodnia (zakładamy ,ze każdego dnia zwierzęta zjadaja tyle samo) ?????/

3

Odpowiedzi

2009-12-03T14:42:02+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T14:44:09+01:00
A) Beata kupiła 11 batonów po α zł. Ile zapłaciła za te batony?
11a

b) tolek ma α płyt , a Adam 5 Razy więcej . Ile płyt mają razem?
a+5a = 6a

C) długość boku kwadratu jest o 2 większa od α. Ile wynosi pole kwadratu ??
(a+2) = a²+4a+4

d) długość jednego baku prostokąta jest o 1 wiesza od α, a drugiego o 1 mniejsza od α. Ile wynosi pole Prostokąta .???
a+1 * a-1 = a²-1

e) długość odcinka jest równa m . Ile wynosi długość odcinka k razy Krótszego .??????
m :k

f) W ciągu dnia kurczak zjadł k kg ziarna, a gęś o t kg ziarna więcej. Ile ziarna zjedzą kurczak z gęsią w ciągu tygodnia (zakładamy ,ze każdego dnia zwierzęta zjadaja tyle samo) ?????/
k + (k+t)
7k+7(k+t)
2009-12-03T14:46:35+01:00
A) 11α
b) α+5α
c) (α+2( * (α+2)
d) (α+1)*(α-1)
e) m/k
f) k+(k+t) - w ciągu dnia
7*[k+(k+t)]