Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T14:41:36+01:00
1. tarkej
2. gołt
3. guz
4. hen
5. ostricz
6. dak
7. pig
8. her
9. ber
10. foks
2009-12-03T14:45:34+01:00
Goat - kozioł gołt
goose - gęś gułs
hen - kura han
ostrich - struś ołstrecz
duck - kaczka dak
pig - świnia pig
hare - zając her
bear - niedźwiedź ber
fox - lis foks
turkey - indyk turki
2009-12-03T14:52:24+01:00
Turkey - indyk (terki)
goat - kozioł (gołt)
goose - gęś (guus)
hen - kura (hen)
ostrich - struś (ostricz)
duck - kaczka (dak)
pig - świnia (pig)
hare - zając (hejr)
bear - niedźwiedź (beer)
fox - lis (foks)

moje jest na pewno DOBRE !!