Odpowiedzi

  • ccp
  • Rozwiązujący
2009-12-03T14:52:41+01:00
Odpoczynek nie jest lenistwem.Każdemu z nas należy się odpoczynek.Jeśli cięgle pracujemy znajdźmy chwilę przerwy.Wtedy na pewno poczujemy się lepiej.Będziemy mieć więcej siły.Oczywiście lepsze samo poczucie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T14:53:52+01:00
Odpoczynek nie jest lenistwem. jest to tylko forma zrelaksowania się po ciężkiej pracy czy dniu spędzonym w szkole.Każdy ma prawo a nawet obowiązek odpoczywać. Nasz organizm musi mieć czas na relaks się i odnowienie sił. Lenistwo jest to dobrowolne i świadome oderwanie się od jakiejś pracy i nie wykonaie jej. Odpoczynek po ciężkiej pracy należy się każdemu.wiec uważam ,że odpoczynek nie jest lenistwem.