Odpowiedzi

2009-12-03T14:55:50+01:00
(5,8+3,75+2+x)/4=4
(11,55+x)/4=4
11,55+X=16
x=4,45
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T14:56:43+01:00
Zapomniałeś zadać pytanie :)
Jeśli chodzi ci o to jaka jest czwarta liczba to mogę Ci pomóc.

podane liczby:
5,8
3,75
2
x - szukana liczba

(5,8 + 3,75 + 2 + x)/4=4
11,55+x=4*4
x=16-11,55
x=4,45

Sprawdźmy :)

5,8+3,75+2+4,45 = 16
16/4=4
2009-12-03T16:59:44+01:00
Jeśli były to 4 liczby to musisz4 momnożyć przez średnią arytmetyczną:
4*4=16
Czyli suma tych 4 liczb musi wynosić 16.
16-(...+...+...+...+...)=16-...=
(policzyłabym dalej ale nie mogę rozczytać co to są za liczby)