Odpowiedzi

2009-12-03T14:57:33+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T14:58:14+01:00
Umierać z miłości,
miłość platoniczna,
miłość bliźniego,
na miłość boską!,
dowód miłości,
nieszczęśliwa miłość,
2 4 2
  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T14:59:36+01:00
Umierać z miłości, miłość platoniczna, miłość własna, miłość bliźniego, na miłość Boga/boską!, dowód miłości, nieszczęśliwa miłość, miłość francuska.
1 1 1