Odpowiedzi

2009-12-03T15:10:48+01:00
A) P=25π
25π=πr2
r=5
L=10

b)r=16
P?
L=32π

c) r=10
P=100π
L?

d)R6
P?
L=12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T15:12:16+01:00
A) r=?
P=25 π
L=?

p=πr²
25π=πr² |:π
15=r²
r=5

l=2πr
l=2π5
l=10π

b)r?
P?
L=32π

l=2πr
32π=2πr |:π
32=2r |:2
r=16

p=πr²
p=π16²
p=256π

c) r?
P=100π
L?

p=πr²
100π=πr² |:π
100=r²
r=10

l=2πr
l=2π10
l=20π

d)R?
P?
L=12π

l=2πr
12π=2πr |:π
12=2r |:2
r=6


p=πr²
p=π6²
p=36π
1 5 1
2009-12-03T15:17:40+01:00
A)
p=π r²
25π =π r²
r²π =25π /:π
r²=25
√r²=25
r=5

l=2π r
l=2π *5
l=10π

b)
l=2πr
32π =2π r/:π
32=2r
2r=32/:2
r=16

P=π r²
P=π *16²
P=256π

c)P=π r²
100π =π r²
π r²=100π /:π
√r²=100
r=10

l=2π r
l=2π *10
l=20π

d)
l=2π r
12π =2π r
2π r=12π /:π
2r=12/:2
r=6

P=π r²
P=π 6²
P=35π

Wszystko rozpisane tak jak powinno być ;) na pewno dobrze
Licze na najlepszą
Pozdrawiam ;*
1 5 1