Odpowiedzi

2009-12-03T15:14:36+01:00
A) 180-37=143
b) 180 - 172= 8
C) 180-(13+45)=180-58=122
d) 180'-(102'+3')=180'-105'=75'
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T15:15:01+01:00
A) 180'-37'=143'
b)180'-172'=8'
c)180'-(13'+45')=180'-58'=122'
d)180'-(102'+3')=180'-105'=75'
2009-12-03T15:15:28+01:00
A) 37 stopni
180stopni - 37stopni= 143stopni
b) 172 stopni
180stopni - 172stopni = 8stopni
c) 13 stopni i 45'
180stopni-13stopni 45' = 166stopni 15'
d) 102 stopni i 3'
180 stopni - 102stopni 3'; = 77 stopni 53'