Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T15:26:01+01:00
1)Usunąć rdzę(jeśli będzie)
2)Nasmarować łańcuch
3)Sprawdzić czy działają światła
4)Umyć go (;))
5)Dokręcic niektóre śruby
6)Dopompować opony
Mam nadzieję, że pomogłem ;D
72 4 72
2009-12-03T18:22:55+01:00
1.wyjmij rower z piwnicy.
2.dobrze go wyczyść:między szprychami,siodełko,kierownica.itd
2.Nasmaruj wszystkie ruchome części.łańcuch,kierownica.itd
4.wsiadaj i jedź.
72 3 72