Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T15:20:51+01:00
Dlatego że uwalniane są do cytoplazmy enzymy z klasy hydrolaz – takie jak kaspazy – rozkładające organelle komórkowe. Z tego względu zatrzymanie zainicjowanego procesu apoptozy lub nekrozy jest niemożliwe.
2009-12-03T15:20:16+01:00
Ponieważ zaoszczędzą wodę zrzucając liście
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T15:20:33+01:00
Ponieważ brakuje im wody do dalszego rozwiajania się drzewa[liści] .
1 5 1