Odpowiedzi

2009-12-03T15:33:43+01:00
Dzieki temu, ze jest takie coś jak dźwięk, człowiek może rozmawiać z kimś i go słuchać, a zwierzeta wydajac niezrozumiałe dla nas odgłosy (dzwieki) mogą sie miedzy sobą porozumiewać. prosze o naj... ;]
54 3 54
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T15:40:37+01:00
Dźwięki to inaczej fale głosowe.
W codziennym życiu człowiek spotyka się z tysiącami dźwięków. Jest niezwykle ważny w prawidłowym funkcjonowaniu ludzi jak i zwierząt. Niektóre zwierzęta potrafią na odległość kilkadziesiąt metrów usłyszeć szelest czy niepokojący dźwięk.
Ludzie mogą słuchać muzyki, "dźwięków otaczającej nas przyrody", innych ludzi. Słuch pomaga także w trakcie zagrożenia, gdyż nie widzimy tego, co znajduje się za nami.
45 4 45