Odpowiedzi

2009-12-03T15:33:22+01:00
Srednica plynie przec cale kolo drzewa a promien to polowa srednicy wiec nalezy pomnozyc srednice olowka x2 a potem 42 cm podzielic na 6 mm.

3mm x2 = 6mm.

420 podzielic na 6 = 70
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T15:34:28+01:00
Pkoła= πr²
pole drzewa = π(21cm)²=441cm²π
pole ołówka= π(0,3cm)²=o,09cm²π

pole drzewa/pole ołówka= 4900 razy
4 5 4
2009-12-03T15:36:33+01:00
Tak...
r-3mm
r x 2 = średnica
drzewo ma średnice 42 cm
3mm = 0,3 cm
średnica ołówka : 0,3cm x 2 = 0,6cm
42cm:0,6cm= 70
Odp. 70 razy jest większe
2 1 2