Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T15:39:44+01:00
Według mnie Kasia nie miała racji,ponieważ ludzie poszkodowani przez los niekiedy dają sobie radę.Dziewczynka w jednej chwili,kiedy się dowiedziała co ją spotkało,załamała się.Ale przy pomocy i wsparciu swoich koleżanek i kolegów oraz swoich domowników pomału się przyzwyczają.Ludzie niepełnosprawni mogą występować na różnych imprezach jak i chodzić do pracy
  • Ita0
  • Rozwiązujący
2009-12-03T15:44:21+01:00
Kasia ma z jednej strony rację, ponieważ bycie niepełnosprawnym nie pozwala być jej w pełni samodzielą. Powinna jednak pamiętać, że jeśli jej nastawienie będzie pozytywne, to na pewno poradzi sobie z zaistniałą sytuacją i uda jej się normalnie żyć.