Odpowiedzi

  • kl13
  • Początkujący
2009-12-03T16:11:28+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:20:05+01:00
Do celow komunalnych moga byc wykorzystywane wody z oczyszczalni sciekow ale tylko oczyszczone. do celow gospodarczych wykorzystywana jest woda ze stuni woda oczyszszona z wodociagow jest to woda pitna.Rzeki są także źródłem zaopatrzenia w wodę komunalnych urządzeń wodociągowych. docelow gospodarczych wykorzystywana jest rowniez woda podziemna, oraz zrodla.
1 5 1