Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • sold
  • Rozwiązujący
2009-12-03T15:40:56+01:00
4556,94 ≈ 4560
4556,94 ≈ 4557
4556,94 ≈ 4556,9

578,253 ≈ 600
578,253 ≈ 578
578,253 ≈ 578,2

23249,98 ≈ 23200
23249,98 ≈ 23250
23249,98 ≈ 23249,0

Prosze o najlepsze
Kolejnosc
1=Setki
2=Jednosci
3=Czesci dziesietne
27 2 27
  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T15:45:06+01:00
4556,94 :
do setek 4600
do jedności 4557
do części dziesiątych 4556,9

578,253 :
do setek 600
do jedności 578
do części dziesiątych 578,3

23249,98 :
do setek 23200
do jedności 23250
do części dziesiątych 23250
30 4 30