Mam prace domową z polaka w ćwiczeniówce.
"uzupełnij podane zdania odpowiednimi zaimkami z przeczeniem NIE. Uważaj! Niektóre z nich to wyjątki." Uzupełnić- uzupełniłam tylko nie umiem tego z NIE plisa pomóżcie !! wyrazy:
-którzy
-swój
-ci
-wtedy
-tę
-wiele
więc razem czy osobno?? =)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T15:41:08+01:00
Niektórzy
nieswój
nie ci
nie wtedy
nie tę
niewiele
21 4 21
2009-12-03T15:42:30+01:00
Niektórzy
nieswój
nieci
nie wtedy
nie tę
niewiele
16 3 16