A)od godziny 16.15 w piątek do 20.15 w niedziele upływają..... godziny
b)od godziny 4.27 do godziny.... upływa 7 godzin i 35 minut
c)od godziny.... do godziny 17.02 upływa 12 godz i 15 min prosze o rozwiązanie jestem w 2 klasie !
Daje 50 pkt !!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T15:44:19+01:00
A)od godziny 16.15- 20.15 w niedziele upływają 4 godziny
b)od godziny 4.27 do godziny 12.02 upływa 7 godzin i 35 minut

c)od godziny 4.47 do godziny 17.02 upływa 12 godz i 15 min prosze o rozwiązanie jestem w 2 klasie !
Mam nadzieję, że pomogłem ;D
6 2 6
2009-12-03T15:44:47+01:00
2009-12-03T15:47:36+01:00
A) 5 godz
b) 3 godz i 8 min
c) 4:47
3 3 3