Odpowiedzi

2009-12-03T15:48:52+01:00
1.A
2. A chroni zalążki i bierze udział w formowaniu owocni
5 3 5
2009-12-03T15:49:52+01:00
Owocnia - Ochrania zalążki
zalążnia- Ochrania i odżywia zarodek
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T15:49:51+01:00
Zalążnia - część słupka kwiatowego. Powstaje w wyniku zrośnięcia owocolistków. Zawiera jeden lub wiele zalążków. Bierze udział w tworzeniu owocu. Ze ściany zalążni powstaje owocnia owocu.


Owocnia – część owocu, która powstaje ze ściany zalążni. Otacza nasiona do czasu osiągnięcia przez nie dojrzałości, bierze udział w rozsiewaniu nasion


1. to będzie B.
2.Chyba A. ale nie jestem pewna :)
6 4 6