Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-04T13:59:11+01:00
Nie da się tu nut rysować więc napisze słowami:
ósemka ósemka ósemka ósemka ósemka | ćwierćnuta ósemka ćwierćnuta | ósemka ćwierćnuta pauza ćwierćnutowa | ósemka ćwierćnuta ósemka pauza ósemkowa | pauza półnutowa ósemka | szesnastka półnuta szesnastka||
1 5 1
2009-12-04T19:05:58+01:00
5/8 ósemka, ósemka, ósemka, ósemka, ósemka | ósemka, ćwierćnuta, szesnastka, szesnastka, ósemka, | ćwierćnuta, pauza ósemkowa, szesnastka, szesnastka, szesnatka, szesnastka | ćwierćnuta z kropką, ćwierćnuta z kropką | ósemka, półnuta ||
Na pewno dobrze :) Sorry, że napisałam słownie... :P
1 5 1