Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T15:52:47+01:00
P=21,3 * 46,3
P=986,19 m²
1ar=100m²
10ar=1000m²
986,12m²<10ar
Powierzchnia tego koca była mniejsza od 10arów.
4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T15:53:57+01:00
P = a*b=21,3*46,3=986,19m^2
984,19m^2 = 9,8419 [ar]

Jest to mniej
3 3 3
2009-12-03T20:02:44+01:00
P=21,3mx46,3m=986,19m2
986,19m2=9,8619a
Odp.Nie,powierzchnia tego koca była mniejsza niż 10a.
1 5 1