Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T15:57:23+01:00
Podczas II wojny światowej poświęcenie dla ojczyzny było ogromne.


Kiedy Polska była pod zaborami wiele osób tęskniło za ojczyzną
2009-12-03T15:57:57+01:00
Tomek miał 11 lat i zginą w Powstaniu Warszawskim to się nazywa Poświęcenie dla ojczyzny !

Fryderyk Chopin komponował muzykę , była ona przesiąknięta tęsknotą za ojczyzną !!
2009-12-03T15:58:30+01:00
Wiele tysięcy ludzi poświęciło się życiem dla naszej Ojczyzny.

Miliony Polaków wyjechało za granicę podczas wojny choć nie chcieli i bardzo tęsknili za swoją ukochaną Ojczyzną.