Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:05:18+01:00
Wychowanie spartańskie polegało na tym, że chłopców w wieku 7 lat zabierano od rodziców i dopiero wtedy nadawano im imiona. Szkolono ich na żolnierzy. W Sparcie każdy mężczyzna musiał być żołnierzem, ponieważ obawiano się ataku z innych polis. Spartiatów było ok 10 tys. a w innych państwach było po 100 tys. obywateli dlatego każdy mężczyzna musiał być żołnierzem. Uważam, że to bardzo mądra decyzja, która wspomaga system obronny polis.
1 1 1
2009-12-03T16:06:44+01:00
oznacza bardzo surowe wychowanie. dzieci tak wychowane nie mają pozwolenia na wiele