"Test"
Powiedziałem sześcioletniemu narysuj dom
narysował mrówkowiec
Powiedziałem narysuj ptaka
narysował samolot
Powiedziałem narysuj niedzielę
narysował ogromny stadion zapełniony po brzegi.
A gdzie ty jesteś spytałem
tu odpowiedział stawiając jeszcze jedną kropkę.

Zastanów sie i powiedz,dlaczego sześcioletni chłopiec narysował siebie jako "jeszcze jedną kropkę"

3

Odpowiedzi

2009-12-03T15:57:43+01:00
Chłopiec czuł się zagubiony i nieważny wśród tylu ludzi na stadionie. Wydawało mu się, że nic nie znaczy i jego obecność niczego nie zmienia, ginie jako mała kropka w morzu innych punkcików.
2009-12-03T15:59:51+01:00
Dla każdej osoby te same słowa znaczą inne rzeczy
narysował siebie jako kropkę dlatego ze wie ze jest jednym z wielu, nie wyróżnia sie od innych, narysował dom, bo mrówkowiec to też dom.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:01:01+01:00
Sześcioletni chłopiec narysował siebie jako ,,jeszcze jedną kropkę." Ponieważ w dzisiejszych czasach tłumy ludzi, którzy w ogóle się nie zauważają, mijają i nie poznają są ,,z lotu ptaka" jedynie drobnymi punktami wijącymi się w pośpiechu między wielkimi mrówkowcami. Chłopiec żyjący w wielkim mieście nie zna ,,przestrzeni". Zna jedynie tłum, ścisk i pośpiech.