Odpowiedzi

2009-12-03T16:01:07+01:00
5kg< 0.05t
670cm = 6,7m
4,5kg < 4500dag
27dag = 270g
60m < 0,6km
32mm> 0.32dm
32 3 32
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:01:46+01:00
5 kg < 0,05 t ponieważ 1t = 1000kg, a 0,05t = 50kg
670 cm = 6,7 m ponieważ 1m = 100cm
4,5 kg < 4500 dag ponieważ 1kg = 100dag, czyli 4500 dag = 45kg
27 dag = 270 g ponieważ 1dag = 10g
60 m < 0,6 km ponieważ 1km = 1000m, a 0,6 km = 600m
32 mm = 0,32 dm ponieważ 1dm = 10cm, a 1 cm = 10mm, a 0,32 dm = 3,2 cm, czyli 32 mm.
55 4 55
tam gdzie jest 27dag w ksiazce jest 28dag :)
Dobrze wszystko oprocz 27 dag w ksiażce jest 28 więc wieksze jest 28
2009-12-03T16:04:56+01:00
5kg<0,05t 670cm=6,7m 4,5kg<4500dag
27dag=270g 60m<0,6m 32mm = 0,32dm
17 3 17