Odpowiedzi

2009-12-03T16:01:53+01:00
1.W teatrze nie wolno mieć włączonego telefonu.
2. W teatrze nie można rozmawiać.
3. W teatrze nie wolno się śmiać.
4. W teatrze nie wolno rozpraszać innych ludzi.
5. W teatrze nie wolno zachowywać się chamsko.
43 4 43
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:03:47+01:00
W teatrze nie należy głośno rozmawiać. Nie wolno również spożywać posiłów, przeszkadzać innym widzom, np. wiercąc się. Aktrorom, i nie tylko przeszkadza wychodzenie podczas przedstawienia. Można opuścić miejsce, lecz tylko w wyjątkowych sytuacjach. W teatrze także nie można hałasować i zachowywać się w sposób nieodpowiedni.

46 4 46