Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:00:34+01:00
Aby w przyszłości zostać świętym przede wszystkim powinniśmy:
- przestrzegać ,,Dziesięciu Przykazań Bożych''
- chodzić do Kościoła, ale nie z przymusu, lecz z własnej woli
- modlić się rano i wieczorem
- rozmawiać z Bogiem, ale nie tylko w razie jakiegoś nieszczęścia (prosimy o pomoc), ale także gdy chcemy mu za coś podziękować
- wywiązywać się z ,,Przykazania Miłości''
- pomagać bliźnim, nie tylko duchowo, ale i materialnie
- żyć dla Chrystusa i naśladować go
- wytrwać w swojej wierze do końca życia
1 5 1
2009-12-03T16:01:30+01:00
Gdy tylko mam ochotę zrobić coś złego, niezgodnego z moim sumieniem, staram się przestać o tym myśleć. Zastanawiam się nad konsekwencjami danego czynu, co by było, gdybym go popełniła.
Z resztą nie jestem człowiekiem idealnym i również popełniam błędy, mimo że staram się być dobra.