Odpowiedzi

2009-12-03T16:02:34+01:00
Wyobrażali ich sobie jako ludzi z głowami zwierząt, to zjawisko nazywa się antropomorfizm.
14 1 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:06:09+01:00
Rzymianie wyobrażali sobie, że bogowie są jak pretorzy i wobec nich, tak jak wobec sędziów przegrywa ten, kto nie zna lub nie rozumie rządzących praw i nie stosuje się do nich.
4 2 4
2009-12-03T16:08:32+01:00
*wyobrażali sobie ich jako pięknych ludzi
* każdy z Bogów był nieśmiertelny
* posiadający nadludzką siłę
*Grecy wyobrażali sobie, że każdy bóg ma swoja tzw."posiadłość" np.Posejdon władca mórz i oceanów,
*Rzymianie natomiast nadawali nazwy bogów od planet w Układzie Słonecznym np.Mars, Wenus.
4 2 4