Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:09:11+01:00
Teatr "Studio Buffo" Warszawa, repertuar:

.Hity Buffo
.Matematyka miłości
.Metro Musical w BUFFO
.Michał Bajor - piosenki Marka Grechuty
.Romeo i Julia
.Tango Moja Miłość
.Tyle miłości





Teatr Ateneum, Warszawa, repertuar:

.Małe zbrodnie małżeńskie
.Miasto
.Moja Córeczka
.Sonata jesienna
.Stacyjka Zdrój
Chlip hop czyli nasza mglista lap top lista
.Jesienin
.Kolacja dla głupca





Teatr Bajka, Warszawa, repertuar:

.Dzikie żądze
.Goło i wesoło
.Hipnoza
.Kobieta Pierwotna
.Król Ból
.Ucho Van Gogha
.Mężczyźni na skraju załamania nerwowego
33 4 33
2009-12-03T16:22:32+01:00
Teart Miejski im. Witolda Gombrowicza w Gdyni
Sztuki - Grudzień 2008
DZIEŃ ŚWIRA - 02.12 GODZ. 17.00
CZARNOKSIĘŻNIK Z KRAINY OZ - 03.12 GODZ. 18.00
KONTRBASISTA - 04.12 GODZ. 19.00
GDYŃSKIE SPACERY PO PIĘCIOLINII - 05.12 GODZ. 20.00
PIAF 06.12 GODZ. 20.00
Teatr "Wybrzeże" w Gdańsku
Sztuki - Grudzień 2009
OŻENEK - 12.12 GODZ. 19.00
MIASTECZKO G. - 13.12 GODZ. 20.00
DAR Z NIEBA - 14.12 GODZ. 20.00
INTYMNE LĘKI - 15.12 GODZ. 19.00
HAPPY - 15.12 GODZ. 20.00
Teatr "Komedia" w Warszawie
Sztuki - Grudzień 2009
39 STEPS - 15.12 GODZ. 20.00
KOLEŻANKI - 16.12 GODZ. 20.00
NAJLEPSZE Z NAJLEPSZYCH - 17.12 GODZ. 20.00
BOYBAND - 18.12 GODZ. 20.00
OTO IDZIE PANNA MŁODA 19.12 GODZ. 19.00
17 3 17
2009-12-03T16:31:12+01:00
No, to tak:

1)"Teatr Wielki znajdujący się w Warszawie" - "Opera Narodowa"
Aktualne Repertuary [Parę Przykładowych<3>]:
-"Dwa Słowa czyli Verbum Nobile i Przysięga",
-"Kurt Weil",
-"W krainie czarodziejskiego fletu".

2)"Teatr Wielki znajdujący się w Poznaniu im.Stanisława Moniuszki"
Aktualne Repertuary [Parę Przykładowych<3>]:
-"Straszny Dwór" Stanisław Moniuszko,
-"Dziadek Do Orzechów " Piotra Czajkowskiego,
-"Madame Butterfly" Giacomo Puccini-ego.

3)"Teatr Wielki znajdujący się w Łodzi"
Aktualne Repertuary [Parę Przykładowych<3>]:
-"Juliusz Cezar" Georg Friedrich Haendel,
-"Błękitny Zamek" Roman Czubaty,
-"Cyganeria" Giacomo Puccini.

Myślę, że będzie dobrze i na temat jeśli tak proszę o jakąś ocenkę dobrą albo pkt trochę poprzez wybranie mojej pracy jako najlepszą.....

Pzdr;]
33 4 33