Odpowiedzi

2009-12-03T16:05:51+01:00
Z tego że :
- rozwija nam się gospodarka
- mamy stadiony
- budujemy autostrady, centra handlowe np. Forum w Gliwicach
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:07:27+01:00
Jako Polak jestem dumny z mojego narodu z historii, czyli przeszłości mojego kraju. Jestem dumny, że nasi przodkowie tak dzielnie walczyli, aby Polska stała się krajem niezależnym, w trudnych czasach zaboru. Jestem dumny również, zawsze gdy polscy sportowcy i inni przedstawiciele naszego kraju zdobywają wiele cennych nagród.
1 5 1