Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:15:46+01:00
A.xy+3y-2x-6
B.(x-3)(y-2)=xy-3y-2x+6
C.(x+3)(y+2) =xy+3y+2x+6
D. xy-3y+2x-6
1.(x-3)(y+2)=xy-3y+2x-6
2.xy+3y+2x+6
3.xy-3y-2x+6
4.(x+3)(y-2)=xy+3y-2x-6
A4
B3
C2
D1
2009-12-03T16:16:19+01:00
A.xy+3y-2x-6

1.(x-3)(y+2)= xy+2x-3y-6

B.(x-3)(y-2)= xy-2x-3y+6

2.xy+3y+2x+6

C.(x+3)(y+2)= xy+2x+3x+6

3.xy-3y-2x+6

D. xy-3y+2x-6

4.(x+3)(y-2)= xy-2x+3y-6

Pary:

1.D
2. C
3. B
4. A