Każdy trójkąt ............ ma co najmniej dwa kąty równej miary.
Trójkąt równoramienny, w którym kąt przy podstawie ma miarę 45*, jest trójkątem .......... . W trójkącie .......... jeden z kątów jest większy niż 90*. W trójkącie .......... wszystkie wysokości leżą wewnątrz tego trójkąta.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T16:11:43+01:00
Każdy trójkąt RÓWNORAMIENNY ma co najmniej dwa kąty równej miary.
Trójkąt równoramienny, w którym kąt przy podstawie ma miarę 45*, jest trójkątem PROSTOKĄTNYM. W trójkącie ROZWARTOKĄTNYM jeden z kątów jest większy niż 90*. W trójkącie RÓWNOBOCZNYM wszystkie wysokości leżą wewnątrz tego trójkąta.
2009-12-03T16:12:35+01:00
Równoramienny, prostokątnym, rozwartokątnym, ostrokątnym