Zaokrąglij do :
setek: 4556,94 oraz 578,253 i 23249,98
jednosci:4556,94 oraz 578,253 i 23249,98
do części dziesiątych: 4556,94 oraz 578,253 i 23249,98


prosze o szybką odp.to zad. mojej siostry z 4 klasy i nie wie jak ja zrobic czym bardziej ja bo jestem młodsza ;)

3

Odpowiedzi

2009-12-03T16:13:36+01:00
Do setek: 4556,94 , 578,25 , 23249,98
jedności: 4557 , 578 , 23250
dzisiątych: 4556,9 , 578,3 , 23250,0
4 4 4
2009-12-03T16:14:14+01:00
4556,94 = 4600
578,253 = 600
23249,98 = 23200

4556,94 = 4557
578,253 = 578
23249,98 = 23250

4556,94 = 4556,9
578,253 = 578,3
23249,98 = 232450,0

Znak "=" powinien być taki falowany, chyba wiesz o co chodzi. :)
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:16:05+01:00
Do setek:
4556,94 ≈ 4600
578,253 ≈ 600
23249,98 ≈23200

do jedności:
4556,94 ≈4557
578,253 ≈ 578
23249,98 ≈ 23250

do części dziesiątych:
4556,94 ≈4556,9
578,253 ≈ 578,3
23249,98 ≈23250
6 5 6