Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • kko
  • Początkujący
2009-12-03T16:20:52+01:00
Przyl.Morris Jesup - 83°40N 33°0W
Przyl.Horn - 55°59'S, 67°16'W
Przyl. Księcia Walii - 65°37’N 168°05’W
Przyl. Branco - 34°47’E i 7°09’S
2009-12-03T16:43:34+01:00
Przyl. Branco (7⁰09’ S ,34⁰47’ E)
Przyl.Księcia Walii (65⁰37’ N,168⁰05’ W)
Morris Jesup (83⁰38`N 33⁰52`W)
Horn (55⁰59`S 67⁰12`W)
2009-12-03T19:56:45+01:00
Przyl.Horn - 55°59'S, 67°16'W
Przyl.Morris Jesup - 83°40N 33°0W
Przyl. Księcia Walii - 65°37’N 168°05’W
Przyl. Branco - 34°47’E i 7°09’S